INFORMACJE I INSTRUKCJE DLA WNIOSKODAWCÓW - PODSUMOWANIE

Aktualności
...

W nawiązaniu do poprzednich artykułów związanych z warunkami uzyskania przez Wnioskodawców wsparcia z LGD "KORONA SĄDECKA" przypominamy o ważnych krokach jakie należy wykonać:

Krok 1 - Pozyskanie przez Wnioskodawcę numeru EP

https://lgdkoronasadecka.pl/wiadomosc/numer-ep-obowiazek-kazdego-wnioskodawcy/32

Krok 2 - Rejestracja w systemie PUE ARiMR

https://lgdkoronasadecka.pl/wiadomosc/rejestracja-w-systemie-pue-arimr/32

Krok 3 - Profil zaufany jako środek identyfikacji elektronicznej

Wszystkie nabory w nowym okresie programowana 2023-2027 odbywać się będą w systemie teleinformatycznym ARiMR. Dlatego, w celu weryfikacji tożsamości Wnioskodawcy, niezbędne będzie posiadanie przez Niego profilu zaufanego.

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Dzięki niemu Wnioskodawca może potwierdzić swoją tożsamość w Internecie oraz podpisać dokument podpisem elektronicznym, jeśli jest to niezbędne do załatwienia sprawy.

Twój podpis elektroniczny

Profil zaufany umożliwia elektroniczne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu możesz złożyć np.: podanie, wniosek, odwołanie czy skargę bez konieczności drukowania dokumentu, jego ręcznego podpisywania i skanowania. Profilem zaufanym możesz logować się w różnych systemach i aplikacjach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy urzędowe. Podpis elektroniczny ma taką samą wagę jak podpis odręczny.

Jak założyć profil zaufany?

Profil zaufany założysz na stronie www.pz.gov.pl wybierając przycisk “Zarejestruj się” i wybierając jedną z podanych tam opcji.

Podziel się informacją:

Pliki Cookies

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zaakceptuj i kontynuuj

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz: Polityka prywatności
Polityka Cookies